Heb je ook gewoon een “platte” website waardoor je klanten misloopt?

Als je aan een winkelier vraagt…heb je ook een website? Dan is in bijna alle gevallen het antwoord ja, natuurlijk. Maar dan stel je de volgende vraag……..

Brengt die website ook klanten naar je winkel? Dan is het antwoord in veel gevallen niet zo positief.

Maar die website is toch de “nieuwe” etalage van je winkel? De etalage die ervoor moet zorgen dat degene die de etalage bekijkt daadwerkelijk je deur binnenstapt om vervolgens daar met gepassioneerde vakmensen in contact te komen en juist daardoor bij jou wil kopen of bestellen?

Je weet dat 93% van de consumenten eerst in de digitale etalage gaat kijken, en daar selecteert waar hij/zij naar toe wil gaan?

Ja natuurlijk, dat weet ik wel. Maar in ben meer van winkelvloer, het live contact met mijn klant, is dan vaak de reactie.

Een duidelijke en veel voorkomend probleem.  Het is moeilijk voor veel winkeliers om de juiste mix te vinden en de interne organisatie daarop aan te passen. Dan is er ook nog de combinatie social media en website want een website alleen is zeker niet voldoende. Het is de combinatie die het doet.

Wij verbinden online met offline en ontlasten de ondernemer door complete marketing pakketten aan te bieden die vervolgens op maat worden gemaakt, en zorgen voor permanente ondersteuning en begeleiding, waar nodig.

En als de website eenmaal online is zorgen we ook voor de juiste combinatie en aansluiting van de social media, marketing campagnes, nieuwsbrieven en landingspagina’s etc.

Ons doel is de winkelier volledig te ont-zorgen op het gebied van e-marketing, compleet en betaalbaar.  Geweldige doelstelling toch?

Actieve en efficiënte websites, landingspagina’s, “call to actions” en social media zijn onze basis.

Neem gerust vrijblijvend contact op voor meer informatie of voor een oriënterend gesprek. We stellen persoonlijk contact zeer op prijs.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *